onsdag 4. mars 2009

Matte

En ganske så kjedelig overskrift, så jeg skal prøve å komme til poenget så fort som overhodet mulig for å ikke miste de fansene jeg ikke har.

Selv er jeg ganske glad i faget matte, stort sett er tall mine venner. Men et konsept har den lille hjernen min aldri klart å surre seg sammen til å forstå, nemlig at minus (-) og minus (-) blir pluss(+). Men nå har det slått meg, som lyn fra stormfullhimmel, at dette konseptet stemmer. Og hvorfor har jeg kommet til denne oppdagelsen, spør du? Jeg har nemlig funnet ut at to ting som begge virket negative for meg i utgangspunktet (en ivrig bloggleser vil allerede ha fått med seg dette), Twilight og "hodepine-slitenheletiden-sykdom", på magisk vis har begynt å utgjevne hverandre.

Og hva resulterer det i? Jeg blir stadig mer gal etter Twilight, og "hodepine-slitenheletiden-sykdom" blir stadig mer lei av å besøke meg. Dette gjør meg riktig så fornøyd, og konklusjoner er og blir det alle mattefolk alltid har sagt: minis og minus blir pluss;D

8 kommentarer:

Anonym sa...

marthe, du har ingen fans fordi at fu har ikke blogget på en måned ;)

Anonym sa...

hahahahahahahahahaha!

det var koselig sagt , Eivind !

Anonym sa...

Så godt å høre at hodepinegreiene ikke er like ivrige gjester hos deg. Kanskje matte-oppdagelsen kan komme til nytte for sånne som meg også, som ikke er like god venn med tall.

Anonym sa...

Det er forresten jeg som er den anonyme. Karin

Anonym sa...

heia, er det ikke på tide å blogge snart?? jeg kjeder meg!!!! og da trenger jeg noe å lese! Og Karin, det er sant ;)

Anonym sa...

haaaaaaaaaaaahhaha twilightnerd XD

Karoline sa...

Jeg skulle til å si det samme Eivind.
Hvor blir av oppdateringene?
når JEG klarer å oppdatere raskere enn deg, da er det noe som ikke stemmer. *riste oppgitt på hodet*

Ana Maria sa...

MARTHE !!!!!!!!!! NÅ MÅ DU BLOGGE IGJEN (L)(L)