mandag 25. juni 2007

Fy Julie!

I protest mot at min kusine Julie nå så å si aldri skriver i sin blogg mer, har jeg nå laget mitt egen lille blogg. Et sted her jeg kan dele noen av mine småsurrete tanker og artige opplevelser med omverdenen. Håper denne bloggen blir i hvert fall halveis underholdene, og hvis den blir helt elendig, så får dere skylde på Julie. Har man slike skiveferdigheter som min kusine, kan man bare ikke legge dem på hylla, og derfor er det min plikt å gjennomføre denne protesten etter beste evne!
Fy Julie!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Anonym lillesøster:

Helt enig! Skamme deg Julie (hehe)

Anonym sa...

Jeg må bare beklage, men jeg mangler inspirasjon..rett og slett! Bra du tar over stafettpinnen Marthe! Detta blir bra!

Anonym sa...

Dette blir sikkert bra, finn på no morro marthe, fy Julie

Anonym sa...

denne sia er jo jæskla kul da marthe :P
humoren diin :D