onsdag 27. juni 2007

Garderobetagging:)

I går spilte jeg fotballkamp. Før kampen var laget samlet i garderoben, og på veggen sto det noen linjer som i hvert fall jeg synes var ganske underholdene...

"To ekkorn satt og strikket syltetøy. Så kom det en traktor kjørende forbi, men det gjorde ikke noe, for de hadde en onkel i Amerika."

Jeg syntes det var fantastisk artig at noen hadde tatt seg tid til å skrive noe så totalt meningsløst på en vegg, og munter og fornøyd gikk jeg ut på banen.

Kampen vant vi 5-0, og jeg ser frem til å lese mer garderobetagging i fremtiden.

8 kommentarer:

Anonym sa...

5 er ydlingstallet mitt

Anonym sa...

14 er yndlingstallet mitt

Marthe sa...

hm... har ikke noe ynglinstall jeg egentlig:P

Marthe sa...

74 kanskje...jo, 74 er et fint tall:D

Marthe sa...

men nå var vel i grunn dette innlegget ikke om ynglingstall, men om garderobetagging. Synes tagginga i den garderoben var skikkelig underholdene jeg!

Anonym sa...

Du har jæskla kul humor marthe!
den var jo underholdene ;P

Marthe sa...

bra noen forsto humoren i den tagginga andre enn meg!!! Tenk å bruke tid på noe så ufattelig meningsløst!! Sånne folk beundrer jeg rett og slett...

Anonym sa...

ja! det kan du bare gjøre!