tirsdag 17. juli 2007

Ponchoens venner!

Forrige uke var jeg på speiderleir på Håøya, noe som ble en ganske så fuktig opplevelse. Men takket være den vanntette ponchoen min hadde jeg det faktisk ganske så hyggelig sammen med regnet og gjørma.

For de av dere som ikke har en fantastisk allsidig poncho, så oppfordrer jeg på grunnlag av dette dere til å skaffe dere en snarest:

1) En poncho holder deg tørr over store deler av kroppen.
2) En poncho funker fint som skiftetelt på stranda når man ikke har noen som helst slags muligher til å komme seg inn.
3) En poncho er helt genial å sitte på når gresset er vått og gjørmete.
4) En poncho tar liten plass i sekken.
5) En poncho kan brukes som regntrekk til ting som ikke bør bli vått.

For de av dere som allerede forgudert ponchoen, foreslår jeg at dere melder dere inn i Ponchoens venner, som foreløpig bare består av Lina og meg. Ponchoens venner må stå sammen mot regnbuksas og regnjakkas diktatur!

8 kommentarer:

Anonym sa...

oh shut up, u smelly fish!!
eh hvem tror du jeg er?:P

Anonym sa...

jeg må bare si en ting... jeg elsker regnjakka mi også..

savner dom og deilig!!<\3 :P

lina

Anonym sa...

Jeeg vil også være me di Ponchoens venner ! :) <3

Marthe sa...

Oh shut uo you smelly fish! Regnjakka er en god venn i krisetilfeller, men ellers er ponchoen en klar vinner! Jeg Will være sammen med Dom og deilig å!

Irriterende liten sak: Velkommen til ponchoens venner!

Anonym sa...

Nå synes jeg at du bør skrive noe mere assa.. Blir litt lei av å lese det samme hver gang jeg er her..

Forresten så bør mandag 16. Juli var evig.. Ikke sant???

Klem fra en av fiskene..
(Den som kan norsk :P)

Marthe sa...

Til den av fiskene som kan norsk:P Jeg er helt enig i at mandag 16.juli burde ha vart evig! Får ikke skrevet noe mer når jeg er på ferie vettu, men kommer snart hjem da:) Håper vi kan dra på fisketur i 2009 sammen!

Anonym sa...

Irriterende liten sak sa:

Takk ( thank you ) tot a kok kok ( Nå Kan jeg ikke flere språk!

Anonym sa...

du kan jo si ett eller annet på japansk eller kinesisk eller noe sånn. vet ikke hva det betyr da men..!!