lørdag 11. august 2007

Problemløsning på Senjavis!

Jeg har nettopp kommet hjem fra 3 ukers ferie i Nord. Mesteparten av tiden befant jeg meg på Senja, der jeg nøt noen avslappende dager i finværet.

Opplevelser følger med enhver ferie, og for meg som byjente synes jeg at denne opplevelsen var noe eksotisk:

Jeg hadde overnattet hos min gode venninne Jill, og da vi våknet hørte jeg hun klaget på en hvis Mikkel som hadde holdt henne våken store deler av natten (nærmere bestemt Mikkel Rev). Hennes far hadde også irritert seg over bråket som lille Mikkel hadde laget, og Frank, som han heter, fant raskt en løsning på problemet. "PANG!", sa det, og så var problemet ute av denne verden. Bokstavelig talt!

2 kommentarer:

Marthe sa...

hm..ingen som gidder å kommentere dette her...
Noen naturvernere der ute kanskje?? I så fall, har dere hatt noen eksotiske opplevelser i sommer da?

Anonym sa...

Jeg har hatt noen eksotiske naturopplevelser!! For eksempel ekstreme møter med fjesinger og berggylter.. Det var ganske morsomt det assa!!