mandag 20. august 2007

Oh shut up you smelly fish!

Jeg ler ganske mye, av det meste i grunn. Men aller mest ler jeg trolig av Lina. Sammen har vi trolig skapt universets særeste humor...

Eks. For ca. en uke siden var Lina og noen andre venner av meg på oslo city. Vi skulle kjøpe oss is, og Lina bestemte seg lett for ikke å kjøpe seg shave-ice, for i følge henne gjorde det tungen hennes blå. I stedet kjøpte hun seg en blå slush....

Lurer på hvordan jeg har klart å skaffe meg en så utrolig inteligent venn:P

14 kommentarer:

Anonym sa...

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Marthe sa...

lurer jammen på hvem du er...

Anonym sa...

ja det gjør faktisk jeg å.....

Marthe sa...

merkelig det der...

Anonym sa...

haha! lurer oxo hvorda du fikk en sånn inteligent venn altså :D

stine

Marthe sa...

kanskje det har noe å gjøre med meg??? nei, forresten, det kan vel ikke ikke være tenkelig... Få deg blogg stine;)

Anonym sa...

det kan være veldig mulig det skjønner du mathe...

Anonym sa...

alt er mulig vettu :P
får se om jeg får meg det...

Marthe sa...

folkens, nå synes jeg dere begynner å bli litt småfrekke her...

Anonym sa...

:D

Anonym sa...

bbbbbbbbbbblllllllllllååååååååå

ååååååååååååååååååååååååååååååå

Anonym sa...

sært veldig sært

Marthe sa...

Bedre å være sær enn å være kjedelig vettu;)

Anonym sa...

hIH hiHihIhIHihiH!!!! HVEM SKRIVER?? GJETT?? :]] Åj!!! Capslock..!!