søndag 19. august 2007

Skolestart: alltid like festelig...

I morgen begynner skolene igjen. Gleder meg veldig til å møte alle sammen igjen, og med en liten nerd i magen gikk jeg i stad for å finne skolesekken min.

Jeg fant sekken min, og tok opp skriveboka som lå oppi den. Da fikk jeg meg en lite hyggelig overraskelse! Festet til skriveboka var det nemlig noe muggent og halvråttent,og jeg kom fram til at den en gang i tiden må ha vært en banan.

Totalt overlykkelig over funnet mitt gikk jeg igang med å vaske sekk, noe jeg trolig kommer til å måtte bruke resten av dagen på...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du vaske min sekk også?

Marthe sa...

Synes i grunn det holder med en sekk jeg! Tror jeg mamma synes og...(neida...kunne ikke ramle meg inn å utnytte min mors vaskeferdigheter)

Anonym sa...

haha! begynt med høst rengjøring alt ??

;)

Marthe sa...

Bedre å være for tidlig ute enn å være for sen vettu:P

Anonym sa...

har et poeng der :P

Anonym sa...

HAHA
(unnskyld, der måtte jeg bare le)

Marthe sa...

Ikke før nå har jeg funnet ut at også vikingfanen blant mine venner vet om denne bloggen:P skummelt!