fredag 24. august 2007

Sorry Lina!

Tidligere i denne bloggen har jeg til tider vært en smule frekk mot Lina, og i dag tenkte jeg å gjøre en forandring på det for en gangs skyld. I dag skal jeg nemlig skryte litt av min venninne:

Hun har nemlig prestert å lage sjokoladekake-muffins! Jeg er dirrekte stolt av Lina, som ved hjelp av egg, sukker, smør, melk, mel, bakepulver, kakao og vaniljesukker har klart å TRYLLE frem noen herligheter i muffinsform.

Men i følge horiskopet til Lina, så skal hun jo bli tryllekunstner når hun blir stor, så det er kanskje ikke så rart....

16 kommentarer:

Anonym sa...

tror ikke akkurat det nei... heller arkitekt eller noe..

74!!!!!:'(

Marthe sa...

trylle frem tegninger, trylle frem mat... Det spiller i grunn ingen rolle så lenge du utnytter dine magiske evner:P

Anonym sa...

såå koselig at du skryter litt da .)
ekte vennskap <3

Marthe sa...

sånn det skal være vettu:P Vi må skryte av våre venners prestasjoner, hvem skal ellers gjøre det?

Anonym sa...

hm.. godt spørsmål :)

Anonym sa...

man kan jo skryte av seg selv da...:P Jeg synes ikke det er noe problem jeg assa..!;)

<33

Marthe sa...

der kan jeg være enig! Liker å skryte av meg selv jeg... Bare se her: Jeg er veldig flink til å tryne i trapper, gå på dører og snuble i heller... Hva synes du?

Anonym sa...

(klapp klapp)

Anonym sa...

Du er jammen flink Marthe !
jeg vil også være så flink!
dårlig gjort!

:P

Marthe sa...

stå på Stine! Har tro på at du også en dag kan bli så flik!

Anonym sa...

Tusen takk <3 :)

Anonym sa...

Jeg er Pen!!
Jeg er Kul!!
jeg er bare best!!
Flinkest i alt!!
Morsomst!!
Mest positive!!
Snilleste----> ååå sååå mange fler ting-----> det var godt å få det ut...hah!! sånn nå var min skryting over!! haha:D Kødda!!!! DDD

men...JEg ER IKKE SOSS..:'( så det sååå!!!!!!!!

sånn at det har blitt sagt!!!::::::::::::::

Anonym sa...

jeg kom på at jeg hadde glemt å skrive på navnet, men dere kan prøve å gjette hvem dt er(L)(L):]:]:]

Anonym sa...

SUSaaanne!!!!!
du er soss!!!
vanskelig å finne ut når du sier sånn vettu..:P
bl-bla..
noen som visste at man må være 18 for å kjøpe nesespray?? HERRIGUUUUD!!!


Lina..

Anonym sa...

Nesespray??- - - - - > 18 år??? Tragisk!!!!!! FYyyyyyy.... hem..?? skal la være å banne på bloggen diin jeg Marthe..Hah(L)

Marthe sa...

Takk Susanne!Som englebarn og speider kan jeg ikke ha banning på siden min:P