lørdag 1. september 2007

Nervøsitet...

I går fant jeg ut hva definisjonen av nervøsitet er:

To av mine gode venninner, som har som favoritt-hobby å plage meg, hadde bestillt frisør-time til oss alle tre. På forhånd hadde de sagt at de skulle få frisøren til å barbere av meg alt håret. Jeg hadde brydd meg lite om det, og tok det rett og slett som en spøk.

Jeg satt meg optimistisk i frisør-stolen( hvis det er noe som heter det), og fortalte frisøren hvordan jeg ville ha håret. Det virket som om hun forstod det syntes jeg, og ganske så avslappet satt jeg der og gledet meg til å "bli ny".

Så tok frisøren fram barbermaskinen sin. Ikke fullt så avslappet lenger så jeg bort på Lina, som holdt på å le seg ihjel. Så et kjapt tips til alle dere der ute:

Dra aldri til frisøren med "gode venninner"!

10 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA!! Heftig ! :D

Likt å se deg uten hår marteh :D:D

lol

Marthe sa...

Stine, jeg føler at du er litt fientlig innstilt til meg...

Anonym sa...

tror hun frisør dama ombesemte seg i siste sekund.. sikkert redd for å bli sparka.. too bad.. hadde vært morsomt da!!

Marthe sa...

Synes du er frekk jeg Lina! Tør ikke å bruke ditt eget navn en gang!

Anonym sa...

tuller jeg Marthe moor!!

:D:D


*ho ho*

:P

Marthe sa...

tuller du og nå? blir oppgitt jeg:P

Anonym sa...

Susanne says : Som dere ser så har jeg fått meg blogg siden det står Susanne says ! ! :]
HAhahaha !

Anonym sa...

Oi ! det ble ikke helt som jeg trodde det skulle bli.. det jeg har skrevet ovenfor altså ! Hahaha !

Anonym sa...

Det står at den forrige meldingen (ovenfor) ble sendt 09.55 ! WTF ? Da var jo jeg på skolen ?? Jaa , det var jeg !

Anonym sa...

Jeg må bare si en ting til ! Idag er det fredag og vi hadde hemkunnskap idag,, vi lagde pizza og dette var den andre dagen på skolen i 2008 ! Skriver dette ned sånn at om et år kan vi orientere oss om hva vi gjorde den 4 januar 2008 !! I am soo smart !!