søndag 30. september 2007

Unnskyld!

Til mine to "fans" som trolig er de eneste som leser denne bloggen ( ja, lina og stine, jeg skriver til dere) må jeg bare beklage lite oppdatering av denne bloggen i det siste.

Nå har jeg riktignok vært en smule opptattt med speiderkonkurranse ( hvis noen noen gang trenger hjelp til å spille monopol i byen, så er det bare å ta kontakt!) ,OD-seminar (et samling av de mest engasjerte nerdene i Oslo, noe som inkluderer meg:P), fotballkamper ( jeg har forresten nok en gang forstuet fingeren min), høre på morfars kommetarer til wrestling ( morfar "offa" seg mens mormor satt og lo), og sist men ikke minst sett min første innebandy-kamp noen sinne( hvis noen lurer så er Lina veldig flink til å si "det der var ikke lov", men ikke forvent noe svar hvis dere spør "hva da?":P ).

Så nå skal jeg prøve å skjerpe meg og ta meg tid til å skrive blogg fremover!

15 kommentarer:

Anonym sa...

jeg lo såå mye når jeg leste det her??
dom hadde meg på webcam så han må tro at jeg er rar..!:P
men det går bra...
jeg tilgir deg jeg så!
forresten så savner vi deg stine!
selvom vi så deg for to dager siden..
du må komme mye på besøk da!
også må du ha det kooselig i sveits.!!=P
klem

Marthe sa...

Takker og bukker for tilgivelse Lina! Og så må jeg bare beklage til deg Stine, at jeg ikke rakk den siste puffinga. Tviler sterkt på at noen kommer til å klare å ta din pufffe plass, men du får ha det bra i Sveits da;)

Anonym sa...

nå har du 3 fans ^^,

Anonym sa...

Hey Marthe You dont need to say sorry,
because...

No, I dont know.. but..

whatever!

we forgive you! :D

I miss everyone too <3<3<3

Marthe sa...

hm.. har du kjedet deg igjen eller lina?

Marthe sa...

jammen bra at jeg tenkte på at du, ja, deg stine, er i engelskmodus nå. hvis ikke kunne jeg jo trodd at lina skrev seg inn som ms. hellum:P

Anonym sa...

hoho :P

ja det var bra du tenkte det da ;)

Anonym sa...

Heeeeeeeeeeyy(L)(L) må skrive litt overalt assoh..:D:D åsså så jeg at Stine hadde skrevet ganske mye her å vi savner deg sååå mye å det vet du siden vi prater mye på msn, men.. du MÅ komme å besøke oss snart(L)(L):] Håper du har det kult i Sveits..:D:D Lykke til med alt(L)(L)


Hilsen Susanne(L)

Anonym sa...

jo jeg måtte bare skrive en gang til siden alt plutselig ble stine.. ikke det at vi ikke savner henne assa meeen...
jo nr.1: jeg vr faktisk også med på den monopol greia! slitsomt og kaldt.. jeg måtte nesten ha på speiderskjorte også!:o!!!
nr2: Od seminaret var jeg OGSÅ med på!!! nørdere vettu:P De med gule skjoler!!:'D katta vettu.. var det Albania??
og nr.3: tunet vant yer?? da kan du ikke klage!! en ting som ikke er lov er å slå kølla opp i nesa på en annen med vilje! hvis du lurte på det! du var på den kampen?? tror det!!
fortsett å skriv!!! og boikott!!!!
drumdud lissm??:O:O:@:@ haarriguud!! haater!! ikke helt da..
støtter ana tho!
hehe
(L)

Anonym sa...

heter kanskje kjoler:P

Marthe sa...

Er ikke det sånt som nørdere burde vite?

Hilsen nørd

Anonym sa...

det var fakisk ikke det jeg mente med å svaaare1!!!!!! så bæ da!! eller mø da?? ææsh ass!!:P:P:P:P:P:P:P:P whatever yu want the future takes visa!!! jeg også!! eller nordea da.. som jeg har!! men du skal få ta visa hvis du vil! har du lyst har du lov!! bedre med: whatever you want, mø takes visa. the rest take nordea!!! og storebrand!! 185 aksjer i storebrand hvis du lurte..!! seriøst!! petter har 184...mohahahaha!

Marthe sa...

Men for å svare på styret ditt lina:P

nr.1: Synes ikke du skal klage på monopolgreia jeg! vi tvingte ikke på deg speiderskjorta en gang!

nr2: OD- seminaret var jo faktisk koselig! Vi burde ha fått msnen til de gule kjoler folka fra Albania da!
og nr.3: Joda, tunet vant. En ganske voldelig sport innebandy!driver og slår køller opp i nesa på hverandre! skamme seg burde dere:P Det var forresten ikke på den kampen at det skjedde...
Boikotter for fullt jeg! Begge to!
Støtter mine venner!

Marthe sa...

Hvis noen lurer så kjenner jeg IKKE: lina.. igjen...:o sa...

Anonym sa...

Haahahahhahahahaha hahahahahaahahahahh
hahahahahahhahahahha
hahhaaahahhahahahahah
hahahahahhahahahahhaha
hahahahhahahahahhahahah
hahahahahahhahhahahahaha
ahahahahahahahahahahhahah
ahahahahhahahahahahahahhaa hahahahahahahahahhahahahaha
hahahahahahahahahahhahahahah
ahahahahahahahahahahahahahaha
ahhahahahahahahahahaahhahahaha
ahahahahahahahahahahahhahahahah
ahahahahahahahahhhahahahahahaaha
hahahahahahahahahahahhahahahahaha
hahahahhahaahhahahahhahhahahahahah
ahahahahahhahahahahahhahahahahahaha