mandag 22. oktober 2007

En solstråle!

Jeg har funnet ut at det er på tide å skryte litt av en av mine beste venner, Susanne, på denne bloggen. Det har seg nemlig slik at Susanne trolig har folenget livet mitt med et tiår i løpet av den tiden jeg har kjent henne. Hvorfor? Det sies at en god latter forlenger livet, og med Susanne i nærheten, kan man ikke unngå å få latterkrampe flere ganger daglig.

Det er mye bra som kan sies om Susanne, for eksempel er hun trolig jordas mest positive innbygger (etter Lina som har vært i et merkelig lykkerusiden hun kom med på kretsen i innebandy, grattis forresten *stolt*).

Men en evne hun ikke kan skryte på seg, er evnen til å hoppe inn i samtaler! Og det er i grunn noe av det som gjør Susanne så ufattelig morsom. Kommentarer som "Hæ, er det mandag på lørdag nå igjen" og "Hvilken november da?" kan bli utrolige komiske i enkelte situasjoner, og det er i akkurat disse situasjonene at Susanne slenger fra seg de merkeligste kommentarer!

Så i grunn må jeg bare takke deg Susanne, for at du gjør livet mitt utrolig mye festeligere enn det det kunne ha vært uten deg!

(Sophie har forresten bursdag i dag, bare så alle er klar over det!)

6 kommentarer:

Anonym sa...

jeg liker samtaler jeg.... men jeg skjønner aldri hva de handler om, for enten sitter dere bare å ler eller så bare sitter jeg å prater å dere later som om dere følger med..hehe...:P( etter at jeg har hoppet inn i samtalen da )

hilsen meg....( med det brune haaret )

Anonym sa...

haha.. blååndii!! du blir ikke mer ublånd selvom du farger håret vettu susanne!
du er flink da..
selvom du har dårlig musikksmak!!
liker bare zac efron vettu..
men du har skapt sær humor og det er veldig koselig!!
forresten så takk marthe.. jeg er stolt selv også! skumelt da!!
gruer meg assa!!
OG: GRatulerer med dagen sophiiie!!
hade da!!

Anonym sa...

har du farga håret susanne?? :D:D

Savner dere :D <3<3<3<3

Anonym sa...

Heeeey(L)(L), kjeder meg"/ vet ikke hva jeg skal skrive...men, men....men du Marthe ikke si det at "er Ikke Amerika et land" hehe......men du skriver gaaanske bra..du åsså Lina Kjempe glad i dere(L) ÅJO LINA!!! jeg er IKKE blond lengre...(Appelsin)DDD


:] -.- -.- -.- -.- -.- -.-

Anonym sa...

hahaha! susanne er kinderegg :) fin blogg marthe! du burde bli sånn derre avis skribent eller hva det heter! Sånn skrivedame :D Stå på! - Kleem , Victoria :)

Anonym sa...

hahah, susanne er morsom hun :D