mandag 10. september 2007

"Relax island"+ Mjøsa+ en fullt påkledd Marthe= En ganske så våt Marthe:o

I går var jeg på hytta mi, som ligger ved Mjøsa. Der har det i sommer til tider vært ganske så behagelige badetemperaturer, men i går viste gradestokken at det bare var 15 usle grader i Norges største innsjø. Jeg bestemte meg derfor for ikke å bade, men i stedet nyte dagen på min oppblåsbare "relax island". Det viste seg til slutt at det var to sider av samme sak..

Jeg la den oppblåsbare øya ved siden av naboens brygge. Slengte av meg skoene, og satt den første foten oppå øya. Det gikk lekende lett, men det var når jeg satt fot nummer to på øya at det ble action. Det viste seg nemlig at badeleker ikke er så stabile at det gjør noe, og at jeg ikke har verdens beste balanse...
( for de som har planer om å prøve badetemperaturen i Mjøsa, så anbefaler jeg dere å ikke gjøre det!)

17 kommentarer:

Anonym sa...

jaja... hver dag..:P

Anonym sa...

Jeg føler med deg!
jeg har prøvd noe litt av det samme, veldig likt faktisk!

VANN ER VÅTT, LITT FOR VÅTT NOE GANGER

Anonym sa...

haha! da fikk du en dukkert alikevel ;)
deilig og kaldtkan jeg tenke meg :P
hehe :)

Anonym sa...

Ups!
glemte å legge til navn jeg xD
men det var meg, Stine da som skrev det over her :P

Anonym sa...

har du fått blogg stine??
hva er den??
forresen så vurderer jeg å tenke på å synes litt synd på deg.. men det tror jeg ikke kommer til å skje...

Anonym sa...

Marthe er doooooooooooooooooooooooooooom!

Anonym sa...

hei lina! :D har ikke fått blogg nei.

hvorfor syntes du synd på meg?? :P :)

hehe

Anonym sa...

neeei.. synes ikke synd på deg.. kanskje litt da, for at du skal flytte til sveits.. men egentlig mente jeg marthe... men jeg tar det tilbake nå.. kommer ikke til å synes synd på deg det var for morsomt!=P

Anonym sa...

marthe er ikke dom!!!!!!!
det er bare dom som er dom
og han er egentlig ikke like dom som will!
:@

Anonym sa...

åja xD ok :P hehe :)

Marthe sa...

Synes i grunn at du kunne ha syntes litt synd på meg da Lina... Liker medfølelse jeg:P

Anonym sa...

Dream on!

Anonym sa...

Dream on!

Anonym sa...

HAHAHAHAHA:] Sååååå Bloond!!! hah!!.. leste det du skrev Lina å Det var litt gøy fordi...----> Dom er Dom men ikke like Dom Som Will...å Will er Will men ikke like Will som Dom..Skjønte noen de innvikla greiene deer eller?? hah(L)(L)


å ja Marthe jeg skrev at det var du som var blooooond....!!
PS: MarthMø(L)

Hilsen...hmmm..?? Jaa...det kan du lure på..?? Moahahaha..(L)(L) :]

Anonym sa...

det over er idaaaaaa!!!
for det er nesten bare hun som skriver så mange (L) og sånn oooog kaller marthmø for marthmø..

Anonym sa...

Det er faktisk meeg(L) Susanne HAh lurte dere!!!!

Men Marthe- - - - -> du er fortsatt Blllooooond!!! Hih....

Gleeeder me til Jul!!!(L) <33 HoooOhoHoOOooO..(L)

Marthe sa...

Jeg er ikke blond!det er deg det susanne, det er deg:P!