mandag 27. oktober 2008

Husredd...

Det er bare å inndrømme. Denne jenta her har i løpet av de siste to dagene blitt husredd. For de som ikke kjenner til hva det vil si å være husredd, går det i mitt tilfelle ut på at jeg er redd for å være alene hjemme. Rett og slett fordi at huset mitt er skummelt! For jeg regner med at det ikke er meningen at dører skal åpne seg, at man skal høre sine kjære foreldre lage mat på kjøkkenet når de fortsatt er på jobb, og at man ser skikkelser som tusler litt rundt omkring der det passer dem nå og da? Men dette er nå tilfellet for meg. Jammen bra jeg ikke er en smule paranoid!




5 kommentarer:

Anonym sa...

pingle :L

Marthe sa...

Ha! sier du som ikke tør inndrømme hvem du er en gang:P Kanskjer er det du som tusler rundt i huset mitt:S? Frekk er du!

Anonym sa...

hvis du virkelig lurer er jeg det svære spøkelset som blir kalt den ekstra sønnen i huset deres:);)

så nå kan du lure:D

Anonym sa...

nå må du begynne å skrive noe her igjen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Anonym sa...

Marthee ? vet du hvem som har skrevet det anonymgreiene ?

PS: det er ikke meg ! Lover !



-susanne