fredag 30. januar 2009

Fotballsavn

For tiden er det ikke så voldsomt mye futt of fart i denne jenta. Derfor er jeg ganske så fornøyd med meg selv i dag, som har prestert å (nesten) trylle rommet mitt ryddig og samtidig har "orka" å være med to av mine gode venner i noen timer. Ikke at trengs så mye energi for å være med mine kjære venner, for tro det eller ei , så har jeg hyggelige venner.

Men energien min har på mystifistisk vis blitt stjålet av en eller annen idiot som mener at livet mitt skal dreie seg om sitte på stua og stirre ut i lufta (og kanskje tusle meg en tur på 15 min hvis jeg føler meg i kjempeform). Jeg begynner å bli ganske irritert på denne ukjente personen, og lever i håpet om at all min energi kommer tilbake i morra.

Innimellom irritasjonen over å være totalt ute av funksjon til å gjøre noe som helst fornuftig, har det dukket opp et savn over å spille den mest fantastiske sporten som finnes her på jord, nemlig fotball. Det er merksnodig hvor mye det faktisk betyr for meg å bruke flere kvelder i uka på å fange baller som lagvenninnene mine prøver å plassere mellom de to stengene bak meg (må innrømme at de klarer det oftere enn jeg skulle ønske), men nettopp det, betyr noe. Og det er nettopp det "noe" jeg savner. Før jeg går helt inn i mitt filosofiske hjørne, skal jeg bare vise dere et bilde jeg fant av en liten jente som en gang for lenge siden fant ut at det var "noe" med fotballen som facinerte nettopp henne:P



Guess who?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det er så urettferdig altså!! Vi gleder oss til du kommer tilbake igjen :D<3

-Alida

Anonym sa...

hm...det ervel ikke deg marthe???

Anonym sa...

flere innlegg, flere inneleg.......:P, marthe, må jeg mase mere eller mindre for at du skal skrive noe mere spennende?????

hvem er jeg, hvem er jeg...nå kan du lure nå...:)

(du må skrive hvaem du tror at det er da... :P )

Marthe sa...

Gleder meg masse til å komme tilbake til laget Alida, savner dere masse! Bra gjetta Eivind;) Kjære anonyme person, kritiserer du meg for at dette innlegget var kjedelig? Hvis du vil at jeg skal skrive mer, så er positiv feedback en riktig så fornuftig måte å få til det på:D Vet ikke hvem du er, men tipper Lina eller Susanne?